martes, 3 de abril de 2012

En fundering

Allo alla där!.
Jag ska bara skriva en kort fundering idag. I första hand brukar jag tacka min Gud, därför att hans nåd är ny varje morgon. Jag har sovit gott, inom taket, kan äta varje dag, och barnen mår bra.

Förresten har jag fått flera tankar och den som jag ville betona och har hållit sig fast i min sinne : "Att dröma" att hålla mig fast på mina drömmar, mina önskningar alltså, som förr eller senare om jag inte släpper dem, kommer de att slå.

Personlig, tycker jag att det är mycket viktigt den fundament eller princip som speglar våra tankar. och det därför är rekomendabel att se, läsa, lyssna, och göra goda saker som uppbygger våra tänkesätt att leva och älska oss hjälva som alla andra människor, ifall kan vi över huvudtaget få fred i vårt hjärta.
    Så är det min reflektering idag.     /Bless u!!

Vi vet att för dem som älskar Gud samverkar allt till det bästa, för dem som är kallade efter hans beslut (Rom 8 : 28)



No hay comentarios:

Publicar un comentario